Ursäkta röran, vi bygger om!

Ja okej, vi bygger kanske inte om. Men det är rörigt just nu, det är väldigt mycket vilket orsakar kaos. Vi flyttar på Lördag, så självklart är det kaos här i vår lägenhet i Partille. O jag är jättefattig, typ fattigast i världen.. Sen kommer jag säkert få ig i idrott för jag orkar ingenting, men vi ska faktiskt hårdträna nästa vecka. Sist men inte minst har jag efter all beslutångest övertygat mig själv med att göra något kul med mitt hår! Det ska bli....*trumslag* rött!

                    image23


sen får ju mitt hår tåla att blekas, men det borde inte vara några större problem.
Ja, jag är i stress och det finns inte så mycket att säga just nu. Det kommer vara lite glest, tomt och segt här i bloggen de närmsta dagarna och kanske veckorna. Men ni som känner mig vet hur man får tag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0