The secret of your fatfighter -me :)

Jag har haft en otroligt otroligt onyttig helg, mer än vanligt faktiskt.
Fredag:  Dagen började med varm choklad (med grädde och marshmallows) från Espresso house. I skolan köpte jag en cola, har jag för mig. Senare gick jag inom Maxi på väg hem, där köpte jag majscrackers och 2 liter cola. Framåt kvällen var det systers modevisning där jag drack ännu mer cola och åt kärleksmums.

Lördag:  En kebabtallrik från Ibbes, det säger väl allt?

Söndag: igår köpte jag ca 40 kronor godis, plus en burk cola, men poängen med detta var förståss inte att det skulle ätas utan fotas. Men vem börjar inte äta när den har 40 kronor godis!? Sen är ju Godis-Havet väldigt dyrt också, så så mycket godis var det faktiskt inte. Senare framåt kvällen gick jag o familjen på bio -Shine a light ofc. Där beställde jag och syster en sk Bockbuster-meny, som innehåller två stora läsk (cola), en stor popcorn och en stor snacks. We are fat people!





med vänliga hälsningar your fatfighter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0