R.I.P

I söndags fick jag reda på att min före detta sköthäst avlivades den 28 mars. Han hade varit halt och svarade inte på behandling.

                                                        
                
            image16



Jag mötte Take Off för några år sedan, egentligen av en slump, när jag  gjorde en intervju med Erika på Halmstads FK. Jag fastnade för honom. Senare slutade jag på Styringe och började rida för Monica. Då blev jag skötare på Take Off, och såg honom 5 dar i veckan i två år. Framåt det att jag skulle flytta till Göteborg, skulle han också flytta. Han blev skickad till Umeå, men kom sedan tillbaka till Plönninge där han stod i tre år. Jag hann aldrig hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0