Nytt.

Två nya saker har jag påbörjat idag; den första är början på en bok, eller en novell (vi får se vad det blir) och det andra är en ny blogg.

Boken, novellen:

skriver jag för att jag har fått inspiration av Ett ufo gör entré, och jag känner att jag vill börja skriva igen.

"När Coca Cola inte längre är svalkande för strupen, eller när det tar flera bloss längre än vad det gjorde förr för att få en nikotinkick, inser man att man har tröttnat. Man är för van av ett beroende man förut inte kunde leva utan. När man är för van inser man att man tröttnade för länge sen, men att man av naivitet har fortsatt röka de där cigaretterna. [...]"

Bloggen:

heter http://poppad.blogg.se/candyshot och där kommer jag lägga upp mina bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0