Mitt hårdrocks jag.

Idag vaknade jag 11:06, av att min mobil sjöng ut "Watch your step". Det var foto-affären som ringde för att säga att mitt motljusskydd hade kommit. När jag såg hur mycket klockan var, insåg jag att jag hade försovit mig och att jag inte skulle hinna med bussen. so here i am, at home. Har kollat lite på youtube -vilket är VÄLDIGT ovanligt eftersom jag hatar youtube. Såg några Guns-videos - för det dem har gjort bra har dem verkligen gjort bra. jag må va poppad men innanför det finns ett hårdrocks jag.

Jag älskar rock 'n' roll-filmer, som Rockstar och ja.. vad den nu heter. På söndag ska familjen gå och se Rolling Stones film - Shine a light.
Jag har aldrig gillat Stones, men det är en sådan film som skriker rock n roll o som jag måste andas in lite då och då.


image18
http://www.sf.se/filmer/film?filmid=77017830



Senare ska jag hämta mitt motljusskydd, kanske in till stan en liten stund, o framåt kvällen ska jag träffa Dayna och vi ska ha en intervju.




hejsvejs
-poppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0